Ο τόπος που ζούμε είναι κάτι περισσότερο από ένας απλός τόπος κατοικίας. Είναι ο τόπος που μεγαλώνουμε, που πηγαίνουμε σχολείο, που περνάμε στιγμές με οικογένεια, φίλους και αγαπημένα πρόσωπα, ο χώρος που δημιουργούμε αναμνήσεις. Φέρει την ιστορία του, τα μνημεία του, σημεία ενδιαφέροντος που τον κάνουν μοναδικό.
Πώς βλέπουν τον τόπο τους τα παιδιά; Πώς θα μας τον παρουσίαζαν; Ποια είναι τα κύρια μνημεία/κτίρια/σημεία ενδιαφέροντος που τον χαρακτηρίζουν; Ξέρουν την ιστορία τους;
Αυτά τα ερωτήματα θα απαντηθούν στο πλαίσιο του 4ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Map Competition, που στοχεύει στην ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών για τον τόπο τους, ενθαρρύνοντάς τους να «μιλήσουν» γι’ αυτόν με τη βοήθεια νέων τεχνολογιών, ψηφιακών χαρτών και γεω-αφηγήσεων.
Οι μαθητές, με τη συνδρομή των εκπαιδευτικών, θα μελετήσουν τον τόπο τους (ιστορία/μνημεία/κτίρια/τοπόσημα) και θα αναδείξουν τα σημεία που θα επιλέξουν σε ψηφιακές ιστορίες (geo-storytelling/storymaps) με εργαλεία ψηφιακής χαρτογράφησης. Έτσι, θα ενισχύσουν τη χωρική σκέψη και τις ψηφιακές τους δεξιότητες, ενώ παράλληλα, με δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, θα γνωρίσουν καλύτερα και θα αναδείξουν την περιοχή τους.



